REKLAM MECRASI OLARAK, SİNEMA SALONLARI ;
Reklam, kitle iletişim araçlarını kullanan bir pazarlama öğesidir.
Kitle iletişim araçlarının kullanma durumu ise, şirketlerinin büyüklükleriyle paralellik göstermektedir. Ulusal ve uluslararası şirketler, hedeflerine ulaşmak için geleneksel reklam mecralarını ( televizyon, gazete ve dergi gibi) ve bunların yanı sıra internet ve sosyal medya reklamlarını kullanmaktadır. Bu mecraları kullanan kitle istediği zaman reklam mesajından kaçabilmektedir.
Örneğin; Televizyon izleyenler için zapping en kolay kaçış yoludur.
Sinema reklamcılığı, izleyiciyi tutsak bir durumda bırakması nedeniyle diğer tüm reklam mecralarından farklılaşarak ''hafızada en çok iz bırakan'' mecra alanıdır.
2000 yılında yapılan bir çalışma sonucu, sinema seyircisinin perde de gördüğü bir reklamı daha sonra hatırlama oranı %85'iken, bu oran televizyon izleyicisinde %43 olduğunu ortaya koymuştur.
Bu nedenle sinema reklamcılığı ; stratejik bir pazarlamadır.
Günümüzde Sinema Reklamcılığının tercih nedenlerini sıralamak istersek;
1- İzleyici Profili
2-Tutsak İzleyici
3-İnteraktif Pazarlama Olanakları
4-Atmosfer Rahatlığı
5-Ölçülebilir Mecra
ANKARA'da artan AVM sayısı ile beraber artan bir SİNEMA SALONLARI bulunmaktadır
Tabi ki bu mecrayı kullanan stratejik kitlenin mesaj alanında olabilmek de sinema reklamlarında bulunarak konumlanıyor
ANKARA'nın En Çok Sevilen Sinemalarıyla Yaptığımız Örnek Bir Planlama
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SİNEMA REKLAM SATIN ALMA VE PLANLAMA İÇİN
0532 559 56 55
UMUT KORAY SAK
UMUT KORAY SAK
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder